Miss you like crazy

Ja  nu sitter jag i Pernillas säng igen som vanligt, Pernilla packar det sista till i kväll. Jag är så duktig så jag packade allt imorse när jag gick upp hela 15 minuter tidigare endast för att hinna packa haha. IKväll blir det party i Malmö med dom bästa och en massa främmat folk, jag gillar det skarpt.

Jag klarade provet förresten, ni som känner mig vet vilket prov jag pratar om, Riktigt najs så nu är det officiellt, får se hur länge detta varar haha. Det kommer i alla fall vara så länge Snyggingen är kvar, Han har underbara ögon, helt fantastiska.


Nej nu kommer hanna och hämtar oss måste sticka, ha en trevlig fredagkväll i skithålan Hässleholm, nu drar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0