You can say Whatever you want about me But the truth of the matter is I never did you wrong

KIockan är ca 5 nu och jag kan inte sova, riktigt jobbigt. Sitter här och laddar ner lite musik, jag älskar musik. Musik får en att glömma, återuppleva, bli glad, ledsen ja allt, Det är rätt sjukt att en låt kan göra så mycket, en text, en melodi framhäver så mycket känslor. Just nu lyssnar jag på Darin- karma riktigt bra låt faktiskt.


Pratade med pappa igår om träningen, blev riktigt glad när han berättade att han kunde fixa bantningpillerna som jag velat ha länge nu, bara jag visar att jag tänker träna. - nikki du ska bevisa att du tänker träna för dessa tabletterna är inte bara något man tar, de är beroendeframkallade och ditt humör kommer förändras, men jag gör detta för dig för att jag ser hur du mår just nu. Alltså ibland bara älskar jag min pappa med än vanligt. Han ringde mig idag med och sa att han köpt e present till mig. Ibland är det så skönt, man behöver inte säga mycket till han för han fattar, han behöver bara kolla på mig så ser han hur jag mår. Att sitta i bilen bara han och jag är det skönaste som finns, när jag sitte där önskar jag ibland att vi aldrig kommer fram för jag vill bara fortsäta prata med honom, bara han och jag. Jag älskar min pappa.



Nu kanske ni undrar hur det går med kukhuvudet mer - det går åt helvete. ag tänker inte ringa honom mer, Jag har en sak till att göra bara sen är det över. Sen kvittar det hur deprimerad jag än blir, Jag har lärt mig leva med honom nu är det tid att lära sig leva utan honom.




t's been more
Than a couple of months
And we ain't even speaking
You don't return my calls
Thinking that you
Will get even
Why you act a fool fool fool
There is something that ain't right
Maybe you're the one that's been
Incognito and creeping
If it's so then let me know cause you
Confuse my feelings
I'm about to lose it lose it lose it
Why you tryin' to switch it 'round

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0