you know i´m so much better than her

Ligger här i Pernillas säng, är trött som ett svin, känns precis som om jag druckit flera lite sprit men det roliga är att jag inte drck alls mycket igår, en cider, en jäger snapps och en redbullvodka. Ni vet jag försöker hålla mig undan spriten just nu, försöker minska på det.

Igår var vi ute i Malmö city  på budda, riktigt najs var där faktiskt... Tre olika dansgolv, mycket godis och väldigt trevligt folk. Kvällen kunde inte bli bättre, eller jo hade ju kunnat vara lite mindre kö när man skulle hämta jackorna haha. Denna kväll avslutades med att vi stack till Macdonalds och käkade med några ny funna "vänner" haha och sen stack jag, pernilla, ema, hanna upp till ema och sov. Idag vaknade jag vid halv 12 för att Ema tvingar mig upp typ, vi städar lite i lägenheten och sen bar det av på shopintur och frukost på stan. Efter det stack vi till bilen och vimsade runder lite och kom till isst fram till Hässleholm. Stackars hanna fick köra och alla vi andra sov:p


Nu i kväll blir det bara slappekväll, ingen orkar göra något, blir antagligen film och mys Inget jag klagar på direkt haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0