Dtv,bb och tfn

Jepp det är det jag jobbar med just nu, sitter på en lina helt själv, och man brukar sitta minst 3-4 personer på en lina, det vill säga att jag får samtal hela tiden om k som inte får igång sina tjänster. Och det värsta är att jag ljugit för varenda  för att jag är så trött så jag kan inte ens tänka. När jag kom hit visste jag knappt var jag var någon stans.

Igår gjorde jag inte så mycket, blev jobb och sen städa vi lite, när Bernice somna smög sig mini alkisen fram  och jag började dricka lite haha kl halv 2 tröttnade jag på datorn och kände för att vara social så jag ringde Phillip, pratade med han ca en timme sen var han tvungen att sova eftersom han med skulle upp tidigt i dag, så jag la mig på soffan och kollade på tv efter det men kunde fortfarande intr sova, slog över till något riktigt tråkigt  program och typ vid 4 tiden lyckades jag äntligen kunna somna. Och kolockan ringde halv 7 och helvetet började... 2,5 sömn och 9 timmars arbete, det är inte mänskligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0