facebook...

Haha var nyss inne på Facebook och såg att jag hade fått ett mail ut av Sebastian från Bulgarinen, haha.

Han frågade om jag kom håg honom och hur det var med mig.

Haha hade glömt vad han hette, men kände igen honom på bilden. Det var första kvällen som vi träffade han och Niko, en galen kväll, sinnessjukt galen kväll var det. haha Bernice vill du göra mig en tjänst? hahaahhahhaha, dööör när jag tänker på den kvällen hahaha.  Vad händer i vasken Bernice hahaha "internskämt"

Guuud så mycket jag saknar den veckan ändå, det var gött, drack hur mycket vi ville, inga bestämda tiden, röka var vi ville, träffa vilka vi ville haha ja det var gött, en härlig vecka.


Nej nu måste jag jobba lite har 23 i kö, inte så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0