flies, insects..

HJÄLP!! Malmö har invaderats med små äckliga små flugor, ser ut som bladlöss, skit äckligt.
När vi slutade jobba var dom över allt, när vi gick till gymmet var dom där, när vi gick från  gymmet var dom där, ja dom var över allt och det var skit äckligt, kändes som om det kröp i hela kroppen, Jag hatar verkligen små kryp, Verkligen hatar det. Hatar nästan det mer än Ankor eller fåglar, eller nattfjärillar fast de hör ifs till kryp men ändå, Dessa djur är äckliga, läskiga och jag är jätte rädd för dom. Ja en liten mes är jag kanske, men jag är inte rädd för spindlar haha

Jobbet var otroligt tråkigt idag, otroligt tråkigt, ville bara gå där i från. när jag hade jobbat 20 min kändes det som om jag jobbat 15 timmar, nej fyyy fan vissa dagar orkar man verkligen inte jobba. Men snart är det helg och det betyder ledighet.


Nej nu är det dags att leta upp musik, jävla najs.

Glömde berätta att Fille från sundsvall kanske kommer ner till malmöfestivalen med sina vänner och Johan från sthlm kommer kanske med, Hade varit sjukt kul ifall dom hade kommit, Har ju lovat Johan att visa Malmös uteliv i fyllan eftersom han visade mig Sthlm uteliv haha.



Ja många  fler kort bev det inte den 13/7-09 när man fyllde år, kameran glömdes bort och även förnuftet och det slutade med att jag gick själv mitt i natten typ 3 km från  Etage till Bernice med mina helvetes klackar, haha







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0