Harry potter

Är min livs kärlek, jag verkligen äääällllssskkkaaarrrr dessa filmer och böcker.



Haha världens sjukaste grej hände idag, jag och maria satt och rökte på värnhemstorg innan bion. helt plötsligt stannar en kille med en moppe och frågar vad klockan var

- vad är klckan
.  20.40
- är du säker
- ja :S
- är det din cykel,
- nej det är marias
-vad fin den var
- tack
- vad heter ni
-nikki maria
- oki kollar ni på fotboll?
- ja på hif, sj
- ja, vi kan ju kolla på någon match tsm
- jaja klart
- kan ja få ditt nummer
- ehh ja vänta lite
( lite panik försöker ge han det nr jag aldirg använder, men han vill ha mitt riktiga nummer, ger han det och sen  kör han iväg  och säger ring mig. jag bara jaja klart haha jag ringer den 31/8 han bara nej men ring innan. HAHAHAHAH

och maria bara kände du honom? hahahhahahh nej maria jag kände inte han haha.


riktigt psykfall, 24 bast och kör moppe och är helt störd hahahahhahahah. sjukaste på länge



Stackars meria med, hon har bott i Malmö några år, men ändå kör hon visa och när bion är färdig så frågar hon MIG efter vägen, haha och jag har bara varit i malmö sen mars typ, ja mars måste det va eftersom det var då jag våldgästade Bernice.




Helgen ska vi inte tala om, det blev för mycket helt enkelt av det goda, och ja jag gjorde bort mig, ja jag talade med fel peroner, och ja jag ringde några samtal jag inte borde gjort och ja jag deckade och ja jag skämde ut mig, men vi firade min födelsedag så det får väl höra till. Lördagen var dock lite lugnare, efter mycket tjat på bernice stack vi till Buddha, blev vip- hörnan med limhans folk, lite Rosé och sånt piss, och sen söp jag den ena killen under bordet så hans kompisar fick bokstavligt talat bära in honm i taxin och bära ut honom haha, sjukt kul.






Kommentarer
Postat av: hanna

hoppas du inte räknar oss under fel personer, haha...ja tycker iaf du är som sötast och trevligast när du e svinfull så vi kan ju höras nästa gång det är fest ;) haha...

2009-07-27 @ 12:17:39
URL: http://hannusis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0