its summer time...

Sitter på jobb nu, Denis är skit sur på mig, vägrar prata med mig bara för att jag sa att hans mamma var en hora haha. Nu sitter han och rappar coh ser sur ut... gav han precis en bamse kram han bara släpp mig jag är sur på dig, så kramar man han bara lite hårdare och säger att man bara skoja och tar tillbaka det så blir lilla Denis glad igen :D    
Denis G haha

Ja vissa på jobbet är speciella men jag lovar hade dom inte jobbar här hade jag aldrig klarat av dettta jobbet, Bernice, Christel,Karin,Xheve;Nanna,Denis,Stefan, Martin,Macke,Sanne aka Sandra haha, Elvis Jennifer osv...

Herre gud jag kommer aldirg hinna skriva klart denna bloggen, får samtal  hela tiden både av comhem kunder och tvins kunder. jävla jobbigt men det är sånt man får ta,  det sköna är att det inte ringer så mycket idag som det brukar, men sen har dagen precis början så jag ska inte ropa hej än.

Nej nu ska jag ta lite tvins samtal och tjäna lite pengar ;) och sen får jag väl hjälpa några comhem kunder med


Hade en skit gullig kund igår förresten som tyckte min dialekt var väldigt fin :D  de ni det är inte ofta man får höra det om skånska haha


Glömde säga att Malmö fortfarande är invaderat av småkryp, skit äckligt




Hahahhaah jag dööör, Denis, alltså tänk er en Gangster en "cooling" som går och pratar kaxigt, tänk er nu en sådan säga till en Nörd på Hd (Help Desk) att dom ska fixa in han på hd med hahaha

Haha nu blev Bernice sur för att jag hota med att berätta om vad som hände i Sunny Beach haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0