miss you

Pratade nyss med pappa, saknar han enormt mycket, saknar hela min familj väldigt mycket, riktigt länge sedan jag träffade dom nu, om man inte räknar med den gången dom kom till Malmö på en kopp kaffe i 45 min så har jag inte träffat dom sen första maj, och det är ett par månader sedan. Tiden går fort fram, otroligt fort och jag har hunnit göra så mycket på så kort tid.

Bara sen juni har jag hunnit vara i Bulgarien en vecka och träffat otroligt många människor, både roliga intressanta människor och mindre roliga och intressanta människor haha, Sen har jag varit i Sthm en vecka och där är det lika dant, finns en massa olika sorters människor, Som jag en gång sa - en mindre begåvad art haha.

Sen jag började jobba i Malmö och det är c 6-7 månader sen jag jag hunnit träffa en massa fantastiska människor, vänner som jag umgås med eller pratar med nästan dagligen, men sen har jag även förlorat många vänner, vänner som tyckt att jag övergett dom, lämnat det livet jag hade i Hässleholm. Men det var inte så, jag lämnade inte dom, jag bara anpassade mig, jag var i Malmö, dom var i Hässleholm. Tänker jag tillbaka med facit i handen kan jag ångra vissa saker, men gjort är gjort.  En sak är iaf säker minnen har man alltid kvar, det kan ingen ta ifrån en och tur är väl det, för jag har fantastiska minnen av nästan alla människor jag träffat. Och jag kan säga en sak men handen på hjärtat jag saknar vissa, men saker förändras, man glider från varandra, men det är väl det som kallas att bli vuxen. För det är just det jag börjar bli vuxen, eller?





Haha sjukt rolig dag idag på jobbet, knappt några samtal idag och jag satt och medlyssnade på Christel för att hon behövde hjälp med Bderbands supporten och eftersom jag haft bb- support i några månader ställde jag upp med att hjälpa henne, + att jag slapp jobba då. Man är väl inte dum heller haha.

Jag har kommit fram till en sjukt bra födelsedagspresent till Bernice med, tur hon fyller år i december för jag måste spara en hel del, men det ska nog gå bra ska ni se. Kommer bli sjukt bra och hon kommer bli sjukt glad för den. :D

Johan och julian kommer nog till Malmö den 14/8 kommer bli sjukt kul att träffa dom, Speciellt johan är är riktigt rolig

Nej nu ska jag försöka slita mig från datorn och gå och duscha och sen gå och lägga mig, upp tidigt i morrn och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0