think of everything

Ja nu sitter jag här som vanligt, jag börjar jobba om en timme, ska gå om ca en kvart och jag har inte ens plattat håret än, orkar inte just nu, känner mig lite deppig, dagligen, var jag än är, på stranden, på jobbet, på semestern, i matbutiken,i trappen, ja över allt ser jag dessa jävla kärleksparen. Jag vil med ha kärlek, jag saknar att tycka om någon att bry min om någon att ha någon som tycker om och bryr sig om mig. Det var länge sen nu, otroligt länge sen, Men jag hittar ingen, jag tröttnar på dom, det finns alltid något fel på dom, dom är för långa, för korta, för tjocka, för smala, för tråkiga, för jobbiga, för smarta, för ja allt, alltid hittar jag något fel. Men så är det, jag vill ha det bästa och nöjer miginte med något mindre.  Någon gång kanske jag hittar min drömprins, eller rättar sagt jag ska hitta han om jag så ska resa världen runt, för jag vet att han finns där någon stans. Men just nu får jag nöja mig med lite annat så länge.

Nej nu var det slutpratat om känslor, nu ska jag platta håret, ser förjävligt ut haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0