Tisdag och jag har fått reda på min lön

Fick ovanligt hög lön denna månaden, jävligt njas hade inte alls förväntat mig så mycket, men nästa månade kommer bli desto mindre, men det ordnar sig alltid. :D

Då är det nästan spikat, på fredag ska vi fira mig, jag och några vän ner, Bernice, Christel, Maria, jennifer och Karin, blir ut och äta på restaurang Mando  eller Jensens  inte bestämt oss än,  sen blir det  antagligen utgång och det gillar jag väldigt mycket, känner att kroppe behöver lite alkohol, hade en "vit" helg förra helgen, på fredagen var vi hos maria, drack lite grogg och kollade på film och kökade chips och dipp haha, sen på Lördagen var det städ dag, städade hela lägenheten och svättade massa kläder, helt slut var både jag och Bernice. efter det bar det av till Bernice föräldrar,  hann bara sätta min fot på deras trädgård se hade jag ett vinglas i handen. haha Bernice pappa sa, vill du ha något att dricka nikki? vin? öl? vatten? läsk? jag - VIN! tack haha. så där stor jag på gräsmatten med jacka  och allt och ett glas vin i ena handen, riktigt najs, drack några glas vin, till sist började jag känna mig lite lullig och då fick det vara nock, haha. Visade bilderna från Bulgarien till hennes föräldrar med trodde Bernice skulle döda mig sen haha, alla festbilder, alla rök bilder, alla nakenbilder, ja alla bilder haha


Men just nu sitter jag bara på jobbet, idag är det exakt en månad sen vi anlände till bulgarien och hade en av de roligaste veckorna i mitt liv, kan dock bero på att jag var full den mesta delan av dygnet haha.

Nej nu ska jag tvinga Christel att lyssna på mig så jag slipper jobba ;) man är väl inte dum heller.

En sak till bara Denis är mobbad, haha fast han hade haft sjukt tråkigt på jobbet om inte han hade haft mig och Bernice, dagligen säger han. EYY jag svär, hade ni inte varit på jobber hade jag haft sjukt tråkigt, ni är helt flippiga, jag vill att ni ska sitta med mig hela tiden hahaha. NAAAwwww denis är för gullig. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0