to live is a must

Ja då har man fyllt 20 och firat det och ja det var väl ja, sådär. ingen märkvärdigt, det enda possitiva var att jag själv kunde gå till systemet och köpa min egen dricka haha. Jag bara undrar är det bara jag som är sjukt trött på denna låten? Cidinho & Doca - Rap Das Armas det finns överallt och den är sjukt uttjatad, jag harde den för första gången för kanske 2 månader sen och då och upprepar DÅ gillade jag den, men nu spyr jag på den. Det är alltid så var sommar, man hittar någon bra låt och sen efter en månad börjar den spelas på radio och då är det kört, då går det inte att lyssna på låten mer.


Nej nu orkar jag inte skriva mer, har bara en sak att säga - jag skiter i... ja det gör ja, you make me crazy ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0