WEEKEND

 Ja  nu är det snart helg, bara i mogon med,  kommer bli en fullspeckad helg. Fredag fira med med vänner, äta kl 20 på restaurang efter det blir det utgång och vi ska dansa hela natten lång, kommer bli antingen buddha eller crown.

På lördag blir det en väldigt stressig dag, upp tidigt för att handla mat till kommande månad,  sen in till stan handla lite smink, kläder, skor osv,  sen ska jag sola lite, åka till ikea för att  handla växter krukor kuddar nytt sofffodral osv. efter det ska jag hinna äta, duscha fixa mig och sen bär det av till Marias fest och ryktena säger att det ska komma en hel den snyggingar dit haha och jag gillar.  Hela Söndagen kommer vi tvätta, städa laga mat osv,  och folk säger att man ska vara utvilad efter helgen, jag är bara tröttare efter helgerna haha.

Nej nu ska jag ringa e sjukt jobbig kund som skulle haft en tekniker på besök idag men så har tekniker åkt till fel adress. Önska mig lycka till det lär jag behöva haha

Kommentarer
Postat av: Bernice

Lycka till Kekko... ha ha ha

2009-07-23 @ 15:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0