why could you not just stick to your lie

Varför Varför VARFÖR?

Fyyy fan, herre gud, jag har inga ord för detta, varför kunde du inte bara hålla dig till din lögn, Varför var du tvungen att berätta sanninge, vet du hur pinsamt detta är för mig! Kan du förstå det, kan du det. Alltså detta är det mest pinsamma jag gjort någonsin. varför i helvete kunde du inte bara hålla din trut och hålla dig till din historia. Ja ja, du och dina vänner måste fått er ett gott skratt, ni yckades lura mig, haha



Ja nu är jag tillbaka från sthlm, resan var speciell, jag kan ju säga en sak jag hatar staden och folket, eller ja iaf nästan allt folk. Men vi hade kul trotts allt, hur vi nu lyckades med det.  De första dagarna sov vi på en jävla båt och det guppade hela tiden, haha eller hur Bernice. De andra dagarna sov vi hos Mario. Vi träffade allt slags folk, allt från snobbar till uteliggare till sundsvallsfolk. Roligaste dagen var när vi var på Grönan, sjukt kul, älskar karuseller haha.

Nej nu tänkte jag sova, klockan är ju trotts allt 05.22 och jag ska upp kl9.00 och träna och sen bara njuta av MIN dag, jepp jag fyller år imorgon/idag 20 år, ingen tonåring längre haha, nu kan jag gå till systemet själv istället för att tvinga folk att gå till. ;)

sov gott alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0