Yeah what do I care If they believe me or not ..

Sitter vid datorn nu igen, ska snart vika  lite tvätt hade jag tänkt mig, litter ca 10 ti kläder som är nytvättade, skulle vikt ihop allt innan egentligen men har inte haft ork till det, har haft fult upp nästan hela dagen, tvättar kläder i 4 timmar, städat hela lägenheten, kollar på två filmer, ja som sagt haft fullt upp hela dagen.
Kollade nyss på Pocahontas ^^  älskar Disney filmer ska kolla på Anastasia sen en av de bästa Disneyfilmerna som finns.

I morgon blir det Danmark, fixa lite saker där, sen förhoppningsvis blir det Stockholm på onsdag, vi kanske till och med får bo gratis där hos Stefans vänner, hade varit riktigt najs ifall vi fått det, då hade vi endast behövt betala för tåget. Får hoppas dom går med på det.

Snart är det dags för Jaime och Emma att bli föräldrar med, dom vägrar säga datumet men tror det är väldigt snart, så jag ska hitta något fint att köpa till ungen med :) haha får se vad jag hittar.

Nej nu ska jag ta en cigg sen tänkte jag väcka Bernice, hon är världens tråkigaste att kolla på film med, somnar efter kanske 15 min. men men


Hört sen

                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0