back home

Ja nu är jag tillbaka i sverige och jag håller på att dö ut av värme, ska det inte vara kallt i sverige eller ? 

Ja som ni märker har nörden hittat sin plats vid datorn igen haha, håller på att leta upp lite musik som vanligt och försöker lägga upp bilder på facebook, men det går inte så jävla bra. Bernice ligger och sover som vanligen eller ja hon kallar det "power" nap, men jag kallar det dock inte det. Inte när man sover 2-4 timmar haha.

Igår blev det crazy igen, Jag Maria Bernice kollade på finalen i U-21  Tyskland vann, hur fattade jag inte, eller jo det fattade jag dom spelade bra, men ville att England skulle vinna. Vi satt på Maskot på kvällen, blev några cider och även jäger för min del,  vi hade planer på att dra ut, men jag bokstavlig deckade i Marias soffa och dom fick inte liv i mig haha. Men det får jag ta igen idag, idag bir det utgång till it´s tuesday dom har premiär idag så kommer nog vara mycket folk och jag gillar det ;)  väntar på att min sprit ska komma nu, han kommer om en timme och lämnar det sen blir det party för i morgon är det Marias födelsedag och se ska firas.


Lite bilde från igår haha





 sen ballade det ur..


















Jävla gött jobbet ringde nyss och sa att jag börjar inte för än 12 i morgon, det vill säga att jag kan "sova ut" i morgon. Blir väl som vanligt kommer hem vid 5-6 tiden somnar 8  och sen upp 11 igen. herre gud, ja nu börjar helvetet igen haha.





Glömde säga att jag fixade mina naglar idag med, det behövdes verkligen.





Nej nu ska jag väcka Bernice nu har hon sovit lite för länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0