betrayal

känner mig så otroligt sviken ut av er, och ni ska föreställa vänner, vad är ni för vänner, kniv i hjärtat! En stor fet kniv i hjärtat, det var vad jag fick igår. Läste jag verkligen rätt, NI av alla är DÄR. Vad fan gjorde ni där, vad har ni där att göra? Inte ens jag är där, och det stället har varit en stor del i mitt liv, och ni är där! Fyy fan säger jag bara. Att ni ens kunde tänka tanken på att stivka dit och det värsta att ni stack dit!!!! Jag är så otroligt besviken på er, tänk hur ni hade känt er i min situation, nej just det ni hade inte blivit speciellt glada. Just det! Fy fan -  det är det enda jag har att säga.




Vad fan hade du dom där för, du har hatat dom, du är den som snackat mest skit om dom och så är dom hos dig sen, du äcklar mig, Denna situationen äcklar mig, ni kunde alla lika bra bajsat mig i munnen, stampat på mitt hjärta, skämmt ut mig inför hela svenska folket, för lägre än detta kunde ni inte göra.

Stick, hoppas ni får en underbar dag imorgon. Jag som hade då dåligt samvete för att jag inte kunde vara där, hur faaan kunde jag ha det? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0