Don't turn around I'm sick and I'm tired of your face

dag är det sol, sol, SOL!!  riktigt skönt legat och solat lite idag, kände att jag behövde det så blek som jag är just nu haha..

Idag är jag lite piggare än igår, somnade redan 20.30 igår, var så enormt trött så jag vaknade tidigt idag, åt kiwi till frukort mmmm, gott :)

 nej just nu orkar jag inte uppdatera er så mycket om mitt liv, vill bara tillägna denna bild till Bernice... du ver vilka det är vi ska föreställa hahahahhaahahhah






I don't give a damn about you
I won't give it up not for you
I don't give a damn about you
I won't give it up not for you
I'm not gonna cry about some stupid guy
A guy who thinks he's all that

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0