Friendship

Jaha, vad hände nu? vaknade av att jag fått ett konstigt medelande från Jaime, han börjar klaga på att vi inte har kontakt längre, ja men konstigt då, jag har verkligen försökr hålla kontakten, jag har skickat sms dagligen, men inget svar har man fått, jag har försökt bestämma saker tsm med honom men han har alltid ändrat sog i sista sekunden. Dessutom vill jag inte komma hem till honom, för jag vet att hans flickvän inte tycker om mig, och hur kul är det så att sitta där, helt stelt och obekvämt. Sen att han klagar på att jag inte kom hem till honom på hans fördelsedag, ja visst det kan jag ta, men jag hade sjukt dåligt samvete för det.Jag ville verkligen vara där då och fira honom men jag ville inte förstöra Jaimes kväll för på nått sätt blir det alltid bråk mellan Jaime och Emma var gång jag är inblandad i något och det ville jag inte. Dom är ju förlovade nu och väntar ett barn och är skit glad för Jaimes skull för att han har hittat någon han vill spendera resten av siitt liv med. Men ja nu är det helt konstigt mellan han och mig, det sista han skrev var om vår vänskap betytt något hade du kommit på min fest - ja men det är ju just det den gör, det var därför jag inte kom.


Ja jag får se jag hoppas det löser sig. Jag tyckte verkligen om att umgås med honom, han är en av de coolaste människorna jag träffat i mitt liv. Men han har blivit lite konstig på senaste tiden, eller det kanske är jag som har blivit konstig. Ja jag vet inte, jag kanske har förändrats, folk säger ju det. Jag vet bara att ibland känner jag min som världens ensamaste trots att jag står mitt bland folk jag känner. Svårt att förklara.

friends are quiet angels
Who fill your life with grace
Thrilled to share your joy when a dream comes true

Kommentarer
Postat av: adina

Vänskap är jobbigt ibland.. Hoppas det löser sig :)

2009-06-17 @ 13:43:39
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: emma

de är inte ja som är problemet... hindrar vekrligen inte er vänskap - VÄNSKAP! Vill ni va vänner va de.. han sa att han bjudit dig men du hade ej svarat... mer vet ja inte. Vi har pratat och trodde inte vi hade ngt emot varandra mer, finns inget problem så länge ni är vänner... Men blir sur att du ens bara kan uttrycka dig att vi alltid bråkar , vilket vi inte gör... såvida inget händer, ja tar inte skit. Han är inte perfekt inte du inte jag, ingen.

2009-06-18 @ 20:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0