haha you are such a jerk

Det är onsdag morgon klockan är snart 11, om  ca 30 min ska jag gå iväg till jobbet. just nu sitter jag och håller på att planera min födelsedag, jag är juh inte i sverige när jag fyller 20, men kommer tillbaka dagen efter typ så jag hade tänkte käka middag med vännerna och sen gå ut, mja jag får se hur det blir, det är svårt, måste kolla med alla som inte är från Malmö med,  ja jag får kolla närmre på detta vid ett annat tillfälle, hinner inte just nu

Nej nu måste jag röka min morogn cigg och käka en kiwi till frukost, mmm det godaste som finns  och sen är det dags att gå til jobbet. slutar 21.00 idag lite jobbigt men imorgon och på fredag jobbar jag bara till 17.00. Vi hörs sen, för just nu älskar jag mitt liv här i Malmö, inga ovänner, inga fjortisar, inga omogna jävlar, inga översminkade horor, inga föredetta kompisar, inga föredetta pojkvänner, inga bekymmer alls, endast lycka och åter lycka....

Behandla  andra som du själv vill bli behandlad. ... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0