I am so tired of people who

 tror att de är någon. Var bara tvungen att säga det.


Nu är klockan 10.40 och jag sitter här och väntar på att mitt hår ska torka så jag kan fixa det. Ska försöka få liv i Bernice med eftersom vi ska gå här i från om ca 30 min för att komma i tid till jobb. 

Denna människa gör mig galen vissa dagar eller ja lla dagar,  ibland hade jag bara velat skrika och gorma på henne, spciellt på morgonen, haha men jag tror det är ömsesing.. eller bernice?? haha



helgen var helt oki, blev utgång i Lördags, slagt som vanligt,  jävla gött att vara stammis, behöver itne visa leg, får kramar av vakterna, de ser att man klippt sig, de önskar en en trevlig kväll. de säger hejdå när man går där i från osv, hahahah

Igår gjorde vi ingenting, min familj kom hit på en kopp kaffe bara, trevligt att träffa dom,


NU ÄR DET BARA 13 DAGAR KVAR!!! sen åker jag iväg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0