I have been thinking about all the times..

Nu sitter jag här igen, klockan börjar bli mycket, jag funderar på att gå och lägga mig snart eftersom jag ska upp tidigt imorgon, men orkar inte just nu, hur man nu inte kan orka sova, det är en bra fråga.

Idag var jag på jobbet, dagen gick ganska snabbt faktiskt, men det var en massa mindre begåvade som ringde in och hade problem med bredband och telefoni, sjukt jobbigt att hjälpa dom fixa det, blev en hel den felanmälningar, När vi ( jag & Bernice) gick från jobb berättade Bernice att Valon hade skickat mail till alla ts:ar  om henne och mig, riktigt sinne fick jag,  fattar inte vad hans problem är, jag har inte gjort honom något, riktigt sinne har jag på han. Han är helt jävla dum i huvudet. Skickade sms direkt till Nanna och frågade vad han skrivit, men hon ville inte berätta hon sa bara att vi skulle ta det imorgon. Så nu är det krig, krig mellan mig och Valon. Han ska få se. Är det någon som vet ifall man blir  sparkad dirket ifall man blir anklagad för sexuellatrakaserier?


Disskuterade min födelsedag med Nanna idag med på lunchen, hon kom med ideen att vi kunde fira den i Göterborg. Tycker det låter bra faktiskt, Då hade det blivit Bernice, Nanna, Karin, Chrisel och jag, hade varit sjukt kul.  Egentligen hör Xheve in i detta gäng med haha men hon är i kosovo då så hon får inte vara med. Men det är svårt att bestämma saker så lånt in i framtiden, det är mer än en månad kvar tills jag fyller år och ännu längre tills vi ska fira den. Och det sjuka är att jag inte ens är hemma dagen jag fyller år, antingen sitter jag på ett fly tillbaka till sverige eller så är det min sista dag i spanien, haha.

Nej nu ska jag kolla lite resor igen, måste hitta något bra ;) see you later




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0