run away

jag vill iväg nu, jag vill, jag vill, jag vill!  jag vill resa nu och bli brun och bara njuta av tillvaron, men nej det kan jag icke som nicke, för jag måste jobba, men det är inte så långt kvar 19 dagar kvar, det är ingen fara det går snabbt, sen när vi kommer tillbaka igen till sverige jobbar jag mellan 3-4 dagar sen sticker jag igen på semester haha. fantastisk idee av mig att vi skulle skippa hultsfed för att åka till spanien istället, men jag ångrar  det lite, jag älskar smutts, lera och underbart bra musik. men det får bli nästa år i stället, för spanien guuud .

Nej nu ska jag väcka bernice för hon ligger och sover och är hon så korkad så hon ställer sitt larm kl 10 så ska hon min skäl o da upp kl 10 med..








Turkiet 22/6-28/6
Barcelona here we come  7/7-14/7







See you later....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0