siebel

nu är jag uttråkad, slutar om ca 30 min, och det känns som om det är en evighet till dess, varför är det alltid så att sista timmen är riktigt segt.  orkar itne mer nu, vill heeeeeeem!!!  blivit tillsagd idag, fick en varning om att ifall jag kommer försent en gång till eller tar mina raster fel fler fgånger kommer jag få en skriftlig varning, vilket itne är så bra eftersom  det är väldigt nära min fasta anställning och så kan jag äntligen ta ett lån och köpa mig en lägenhet i Malmö istället för att bosätta mig hos Bernioce.

 nej nu måste kag hjälpa kunden.. kommer snart igen ahha

tillbaka men nu slutar jag om 5 minutser så hinnar itne skriva mer eftersom jag måste bli färdig med denna kunden orkar inte sitta över idag.

 see you later

Kommentarer
Postat av: Olivia

Lycka till!

2009-06-02 @ 21:41:34
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0