studenten

har kollat på kort från vänner som tar studenten detta året, jag vill med ta studenten, jag vill med ha hopp om en ljus framtid och bara tänka att nu är det äntligen snart över, jag vill med vara full var dag och bara njuta, njuta ev den sista stunden. Men nej då det får jag inte, för jag har redan tagit studenten, men jag ska inte säga att jag inte njöt då och det var många som var avundsjuka på mig då som jag är på folk nu. Jag tror det var den bästa tiden i mitt liv än så länge, gud vad kul det är och gud så full jag var hela tiden. Jag älskar studenten, Hade jag fått välja en sak jag skulle få göra om i mitt liv så är det studenten, så underbart och ja jag är riktigt avundsjuka på alla som tar studenten nu, jag vill med....



Grattis till alla i förstkott som tar studenten, NJUT!!!  njut säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: hanna

jag njuter av hela mitt hjärta....<3

2009-06-02 @ 01:42:50
URL: http://hannusis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0