working day and night

Sitter på jobber just nu, har lite rast kvar ca 3 min om jag ska vara exakt. Så jag tänkte jag skulle uppdatera lite här, ahha. slutar kl 17.00 idag. kanske skönt faktiskt, ska lägga mig och sova direkt efter jobb, är sjukt trött. Försov mig idag med, vaknade 08.05 kollar på klockan och skriker rakt ut, faaaan också inte igen. Ringer till jobber och ska medela att jag blir ca 30 min försenad och vem är det  som svara om inte platschefen, oj då inte så bra. Har inte ens vågat skämta med honom idag, tror han är lite arg på mig. I vannliga fall brukar jag alltid skämta med honom och sånt, men nej inte idag. Får bli en annan dag.

Nej nu är min 3 min slut, måste jobba nu igen slutar juh om 2 timmar, riktigt najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0