at work

Sitter på jobber nu har suttit här sedan halv 10 uidag vilket inte är så roligt eftersom det varit så fint väder och jag har bara velat ligga kvar i sängen i ett mörkt rum eftersom jag har haft riktigt ont i huvudet, jävla alkohol haha. Men vad ska man göra, det är sånt som händer. När man går ut på en Fredag. Men kul hade jag, både jag Bernice och Xheve.  sjukt mycket folk var det och jag bara älskade det. Älskar musik, älskar folk, så mycket folk så du knappt kan röra dig och blir irriterad, men jag älskar det. music makes me lose control!!! och jaaa det är så sant.

Ikväll blir det utgång igen, fast Bernice vill inte  men jag ska tvinga henne. Jag bryr mig inte hur dåligt hon mår,  hon ska med, om jag så ska bära henne på ryggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0