Attitude, you got some fucking attitude I cant believe what you said to me You got some attitude

Just let me kill you for a while
Just let me kill you for a smile
Just let me kill you once
I'm oh so bored to death




Sitter vid datorn igen, denna helgen har varit fullspeckad, först stack jag och Bernice till hennes familj i fredags och stannade där till igår, spelade lite spel b.la minigilf, vilket jag förlorade eller ja jag kom trea och Bernice kom fyra, fick sinne, förlorade alla spel vi spelade, och dåligförlorare som jag är fick jag så klart sinne och det hjälpte ju inte att Pidde och Agge trackar mig med sms för att hiff förlorade mot häcken. Ibland vill jag bara döda dom. Så taskiga är dom, men sen är dom ju mff:are med så det kan förklara en hel del.
I igår kom vi tillbaka till Malmö, drack lite, stack till slagt, allt blev kaos, helt kaos, vet inte vad det var med folk igår. alla var konstiga. Men men sånt är livet.

Och nu är jag arg, vissa människorn är riktigt omogna, vadå attityd, vad är ditt problem, om det är någon som har fel attityd så är det du, inte jag. Det är itne jag som tror jag är störst bäst och vackrast det är du. Herre gud. skärp dig, du bara skämmer ut dig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0