Bonum vinum laetificat cor hominis

Åhh så trött jag är, denna veckar har varit katastrof, eller ja rättarsagt i onsdags var katastrop, Vadå ångest på torsdagen, haha. Nej men det var kul i onsdags iaf till dess att vi gick ut, vi skulle aldirg gått ut och jag borde ha alkolås på min mpbil. Som Pernilla sa, - nikki du är den första som borde ha alkolås på din mobil. och ja jag håller fullständigt med. Men som sagt jag hade trevligt till dess att vi stack ut, det var jag, Bernice, christel och Karin som satt och njöt av alkoholens smak och värme, och bara hade allmänt kul och firade Christels födelsedag, Grattis till dig gumman : )

Idag blir det antagligen fest igen och i morgon, haha jag jag gillar fest och nu är det bara 24 dagar kvar, sen sticker jag...




Jag & Bernice



Christel & Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0