diet

Nu blir det diet i 13 dagar, detta kommer bli 13 helvetesdagar, hårdkokta ägg, bläää, spenat, blääää, tomat,blää,  kaffe, bläää som sagt BLÄÄÄÄÄÄÄ. Men jag ska göra det och jag ska gå ner minst 5 kg  ;)

Vaknade idag, helt död gick till jobbet med ett lila band i huvudet haha, riktigt sexig, eller hur Bernice haha. Satt och jobbade hela dagen, hela systemet låg nera från 20.00 till dess att vi slutade, var riktigt najs.

Lördag kommer bli fett, mycket folk kommer komma, mycket roligt folk, både folk som jag känner och som jag inte känner, Tänk en hel kväll med grillning och dricka, kan det bli bättre. Visst jag ska inte käka särskillt mycket eftersom jag ska gå på diet men  dricka ska jag jävlar i det göra, haha, lite får man fuska.  Blev lite ändrigar på lördagen bara men det blev bättre faktiskt, alla är skit pepp på det.

Kul för dig Ema att du tog körkortet, synd bara att du inte kunde lyfta luren och säga det, utan att jag fick läsa det i Hannas blogg. Men men, what the fuck, people change life goes on...

Nej nu ska jag gå och diska och sen duscha och sen blir det att sova. och sen vakna upp till den första dagen av 13 helvetsdagar som ska börja med äckligt kaffe..


GLÖMDE NÄSTAN I MÅNDAGS KOLLADE JAG PÅ HIF-MFF, MATCHEN SLUTADE MED 1-0 TILL HIF, OCH VI JUBLADE.

sjukt kul var det sen när vi kom tillbaka till Malmö, först vägrar alla prata med mig för att jag är hif are men sen börjar Pidde haha, han är ball. VI ÄR HEIF, VI ÄR HEIF, VI ÄR HEIF. HAHAHAHHA jag dooooog ut av skratt speciellt när han sjöng det och haltade samtidigt hahaahha eftersomd et var hif polisen som slgit ner honom. Men men så är det när man är mff   ; P


Och vem är den apan som står där på räcket, hoppas han ramlar ner, jävla pajjas. hahah så var det agge hahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0