i don't feel so good

Jag mår inte så bra idag, i morse kände jag mig helt helt svag, bara att gå upp kändes som om jag hade sprungit ett maraton, mådde lite dåligt på jobb och nu mår jag verkligen inte bra, spytt 3 gånger sen kl 13.00 tytp. INte så kul, spydde igår med, vet inte vad det är med mig, tror inte min kropp gillar denna dieten , men det skiter jag i, det är 9 dagar kvar nu, har redan gått den 10 dagar, ynka 9 dagar kvar,  sen är det normal mat och träning var dag, hade tänkt träna nu när jag gick på denna dieten med men man har absolut ingen ork i kroppen.

Nej nu ska jag damsuga hade jag tänkt mig innan bernice kommer...

Kommentarer
Postat av: emma

hej nikki... jag tror du ska sluta gå på den dieten... hörde me lite av jaime... verkar inte alls bra. Bättre du tränar så fall du är inte ens tjock !! Men du gör som du vill men de är viktigare att man mår bra... föresten ,ja känner itne dig och har inget egentligen att säga om dig men tycker bara d e skumt så som du jaime måste umgås och du skriver över mycket om just han i din blogg men men , de är inte alls så att ja hindrar er från att vara vänner... men döm inte mig heller för du vet inte ngt om vårt förhållande spelar ingen roll va jaime sagt till dig... Ja behandlar inte han illa ens ja gör allt för han och älskar han:) men iallfall ville bara komentera de med dieten för du har väl en bra kropp redan !? :)



mvh emma

2009-05-16 @ 18:26:02
URL: http://metrobloggen.se/NMJ09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0