I saw you in the disco light



Gårdagen var helt ok, inte fantastisk, utan bara ok, Jag och Bernice stack till Slagt, inte så bra musik denna gången faktiskt annars brukar jag döö för den musiken. Verkligen ett minus för den dj:n. Men vi träffade en hel del intressanta människor, bla några från tysklan, haha flippade som fan med dom, vi stod 2 tjejer och dansade med 15 killar typ i en rund ring, skit kul, men när de började bli lite närgångna dumpade vi dom och gick vidare haha. Han var roligast han som pratade med Bernice, tror det var han som hade en fotbillströja. - jag har sett er dansa hela kvällen, ingen får dansa med er, varför inte det? - jag har pojkvän. - och din kompis? - hon har med pojkvän- oki, är det dom två bögarna som stått och kollat på er hela kvällen?- va nej verkligen inte. HAHA jag dooog ut av skratt när hon berättade det. dom två bögarna som killen menade det avr Marco och Nico, visst dom är måna om sitt utseende men jag kan ju inte direkt kalla dom bögar, men men det var sjukt kul iaf.

Kvällen slutade med att jag somnar vid 6-7 tiden någon gång, först på golvet och sen i sängen.

Imorse när jag vaknade om man nu kan kalla det morgon hade jag 15 miljoner sms och missade samtal, kollar på dom svarar på en tredjedel kanske, sen sätter jag mig vid datorn och börjar lyssna på musik som jag alltid gör. vid 4 tiden mår jag piss, jag och Bernice går ner och tvättar 10 ton kläder, hatar att tvätta. Sen blir det tv tittande mellan tvättomgångarna. nu har Bernice somnat och är skit tråkig så jag får sitta och vara social på msn för en gång skull haha. Nej nu ska jag snart gå och duscha och bädda sängen så jag kan gå och lägga mig see you later

Kommentarer
Postat av: dimdiscoboy^^

haha lätt king

2009-05-18 @ 22:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0