merry christmas haha

Nu är klockan mycket och jag borde sova eftersom jag ska upp tidigt i morgon redan klockan 8.00 ska jag upp, börjar 10.15 idag. Bernice ligger på soffan helt utslagen och kollar på bb, vilket jag tycker suger haha, själv lyssnar jag på gyllenetider, ja jag tycker dom är bra. Idag började vi om på vår diet så idag blev det Kaffe till frukort = inget för min del. Lunch kokt spenat, 2 hårdkokta ägg och en bit gurka, middag sallad och en kyckling bit. Ohh vad mätt jag blev på det.... not, eller jo det blev jag faktiskt. man njuter av den maten man får äta haha. Imorgon blir det frukost kaffe, lunch 3 dl yogurt 10 skinkbitar. middag, biff med sallad.   Nej nu ska jag lyssna på lite mer musik




Herregud, det är dimmigt
Okej, jag har druckit en del vin
Men jag vet vad jag säger - du är fin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0