Once I ran to you (I ran) Now I'll run from you This tainted love you've given I give you all a boy could give you Take my tears and that's not nearly all Tainted love Tainted love

Sitter här nu och lyssnar på Marilyn Manson-Tainted Love, jag älskar denna låten, jag har älskat den låten sen jag först hörde den och det är väldigt länge sen. lyssnar på all musik som jag lyssnarde på för lääänge sen all hård rock haha, skickar en mass alänkar till jaime, amin och albert, de håller på att dö hahahaahhaha, de bara vad fan är det för skit musik.

Babble babble bitch bitch
 Rebel rebel party party
Sex sex sex and don't forget the "violence"
Blah blah blah got your lovey-dovey sad-and-lonely
Stick your STUPID SLOGAN in:
 Everybody sing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0