party all night long

Har inte så mycket att berätta, kan berätta om gårdagen

Igår vaknade jag, jobbade, solade sen stack jag och Bernice ut. Det blev slagt, riktigt kul var det, Det ska bara vara du och jag som sticker ut tsm, det är då det blir flippigast HAHA!  Dansade loss på dansgolvet, Träffade en 50 åring som hette Tina, riktigt ball var hon, henne dansade vi med typ hela kvällen. Nästan alla .... som ... träffat var där, jag skrattade så jag dog haha.. - Hej mitt namn är ....,-  hej nikki, HAHA! låtsades som ingenting riktigt roligt. Hamnade i bråk med en massa killar, katastrof. Träffade Paul och Liridon (fille) haha, - Alltså varför kallas du Fille när du heter Liridene? - LIRIDON bernice inte Liridene -  för att han är en wannabe - alltså är du verkligen en alban? - ja! det är han. - ja det ser ut som du är det, men du pratar inte som en alban.  HAHA sjukt kul haha.  Och paul är tsm med en tjej som heter lume HAHA! Bernice är allt för godtrogen hahahahahahahahahahahahaha. Men vi tycker om dig ändå Bernice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0