The things that i did wrong, I'll bet you've got a list.

Alla gör vi fel, alla gör vi misstag. men det är inte alla som ångrar det. Jag ångrar inget, gjort är gjort eller hur? Hade man inte gjort de saker man gjort hade man inte varit den man är nu, jag är stålt över mig själv, över den jag är, över min familj, över mina vänner. De man trodde var minst möjligt kan man lyckas med, bara man har viljan. Det är det som är, bara du har viljan kan du åstadkomma vad du än önskar. Jag tror verkligen på det. Jag tror att jag kan åstadkomma något stort en vacker dag, Jag vet att jag kommer bli det jag vill om jag bara sätter manken till, Vad det än blir vet jag att jag kan klara av det.

Imorgon kommer bli kanon hoppas jag. Vi, tjejgänget, the gang from work, ska fira Christels 24 års dag. Blir först jobb, sen bär det dirket från jobb till Bernice, där fixar vi oss, dricker som om det inte finns någon dag efter och sen blir det utgång. Kan det bli en bättre onsdagm vadå jag älskar lilllördagar haha. Jobbar sex dagar i rad denna veckan varav tre av dom kommer jag vara bakis, är det planerat än så länge, sen vet man aldirg vad som dyker upp på vägen. haha. Fredag någon fest med några vi inte ens känner haha, Lördag det vanliga och jag känner verkligen för att klä upp mig till tänderna, brukar vara rätt diskret med kläderna, men på lördag ska jag sticka ut, jag ska hitta något riktigt fint att ha på mig, och jag ska njuta. och jag ska ha attityd, så in i helvetes mycket ATTITYD och sen ska jag sticka hahaha...

Nu GårBernice runder utan tröja, hon är inte normal, herre gud!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0