this shit makes me crazy

Sitter på datorn nu igen, sitter och tänker på mat, all slags mat, all slags mat som jag inte får äta. Är så sugen på något sött just nu, denna jävla dieten gör mig galen, verkligen galen. och sen mår jag inte bra av den ehller. spydde 2 gånger idag på jobbet. äckligt som fan. Fattar inte ens hur jag kunde spy, har inget i magen att spy upp, idag var det kaffe coh en rostad macka utan något på till frukost, sen var det 2 ägg, sallad och en skinkbit till lunck, och när vi kom hem var det ärcklig broccoli gurka och en frukt, smaka mög, jag vill bara ha 2 chicken rap. gahhh galen, har bara så stor lust att skita i denna dieten,  vf skulle jag börja om för, hade jag inte börjat om hade jag varit färdog på måndag, men nej då lilla nikka ska börja om 13 helvetesdagar, men äcklig mat. Varför kan inte nyttig mat vara god, vf kan inte mc vara nyttigt. det är en bra fråga, tänk vad bra det hade varit. nej nu ska jag sova, skulle varit ledig i morgon egentligtn men bestämde mig för att jobba lite extra, alltid bra med lite extra pengar, jobbar bara i 4 timmar, 8-12. sen ska jag bara städa  och sen sova, sen kommer jag antagligen få gå och möta bernice om jag känner henne rätt haha.

 nej sov gott alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0