too tired to work

Det är just det jag är, jag är riktigt trött, så trött så jag hade kunnat somna vilken sekund som helst. Rättar sagt jag har somnat, vaknade av att Paul knuffa till mig och jag hade en kund i luren. Har varit helt borta idag, kunderna har berättat vad deras problem har varit och jag har verkligen försökt lyssna men efter 2 sekunder har jag glömt vad deras problem var igen. katastrof. men så är det när man har sovit ca 4h på två dygn. Det är itne bra, förr kunde jag göra det utan problem, men inte nu längre, förr behövde jag inte sova alls på hela natten och sen komma och jobba direkt utan problem, fattar inte hur jag klarade det. nu vill jag bara sova, mina ögon svider och jag kisar med dom som en kines som ätit alldeles för mycket ris. Tacka gud för solbrillor. och för att paul har en varm jacka som jag stulit eftersom det är svinkallt här uppe.

Igår skulle vi inte gått ut, visst vi hade kul, men inte överdrivet, det har nästan börjat kännas som om vi ska till jobbet när vi sticker dit haha. men så är det när man är stammisar, när t.o.m vakterna börjar känna igen oss och hälsa på oss osv, herre gud haha, vi får nog ta det lugnt nu. ja du läser rätt, JAG säger att vi ska ta det lugnt hahaha. Annars igår var det helt oki, men det hade kunnat sluta bättre, Men jag hoppas jag skötte det relativt bra, jag försökte vara lugn iaf, fast jag hade panik. du får aldrig mer skrämma mig så, förstår du det!!

Annar är det exakt 22 dagar kvar tills jag åker på semester, kommer bli riktigt skönt faktiskt, lite värme, lite annat folk, lite fest, lite alkohol, lite hav, lite av allt. och jag bara älskar det.

haha nu pratar jag med en riktigt korkad kund hahaha, sjukt kul, ibland är detta jobbet sjukt kul.. men vissa är riktigt jobbiga.

Och jag lovar, en vacker dag kommer jag  fixa han, (Bernice d u vet vem jag menar på jobb) Han är sjukt snygg, eller nej det är han inte h eller, men han är speciell, det är nogot med hans utseende som får det att pirra haha, gud så töntigt det lät haha, men det är svårt att förklara. Nej jag är inte kär i honom, tycker bara han är sexig på nått sätt haha.


Nej nu ska jag hjälpa en kund med BB och TFn får se hur det går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0