When your friends start to trip And you’re loosin your grip And you cant find your way back home When your world falls apart And you’re lost in the dark And you know that your all alone When you just can deal, and you need something real Someone th

Klockan är 16.36 och jag tänkte bara skriva lite här innan jag ska duscha och städa. Igår bar det av till Hästveda och HLM. Det var skönt att träffa min familj saknat dom mycket faktiskt fast jag inte erkännt det haha. Träffade Vänner i Hästveda och sedan var det in till hlm och träffa ännu fler vänner. Hela valborg gick näst in till åt til att sitta i bilen, och när vi var på väg till Hästveda från Malmö fick vi stå i en bilkö i 45 jävla minuter... orkar inte skriva mer.. mycket attt göra.. mycket att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0