3 dagar..

kvar till sensation. Har bara ett ord att säga om det, GÖTT!


Idag är jag otroligt trött, vaknade kl 4 i morse av att jag fåt ett samtal av en kompis som ville ses, efter lite övertalning beställer jag taxi och ja sedan dess har jag varit uppe, jobbar 8h och hunnit gå en runda på stan, Varit och fikat med Chris och Karin med, suttit och planerat nästa helg, förlovningsfest på Fredag och sen på Lördag ska de närmsta till förlovningsparet ut och festa tsm, Kommer bli najs.

Men det är nästa vecka, nu denna veckan blir det utgång  i Helsingborg på fredags med tjejerna, Hanna,Ema,Pernilla,Karin,Frida och Frida, Kommer bli trevligt och GAAAALET. Nästan lika Galet som lördag då drar jag, Sabina,Maria,Bernice, mm till sensation och lever en galen kväll, Nätterna har inga bestämda slutpunkter haha.

Nej  nu orkar jag inte skriva mer, är sjuuuk trött ska snart sova, ska bara in i duschen först





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0