????

Besviken-ångest-ilska-Tårar!!



 

Sitter på jobbet nu, känner mig helt kall och tom. Är så besviken, hade verkligen sett fram emot detta.

Kapa vänskapen, om man nu kan kalla det vänskap, det var vänskap från min sida, frågan är om det var det från din sida. Jag har ingen aning faktiskt. Men jag är ledsen för att det blev så här, och det känns, jag gillar inte att jag reagerar så här, jag gillar inte alls denan känsla. Det mesta är bara skit just nu, jobber är förjävligt,  Vänner försvinner, Saknad av familj, Längtan här i från, Har inte gråtit så mycket som jag gjorde i natt på väldigt länge, Kände bara att detta var droppen, bägaren svämmade över och ganska mycket med. Allt jag hållt inom mig bara kom ut. Och jag får kämpa nu för att inte gråta när jag skriver detta, Kan ju inte precis gråta på jobbet om man säger så.  Men som sagt känner mig helt Kall och tom just nu, Samtidigt som jag känner mig helt uppfylld av känslor, olika känslor, för mycket känslor. Besviken, ångest, ilska, tårar, glädje, lycka, längta, det är för mycket, för mycket för att jag ska klara detta just nu. Det är inte oki detta, jag gillar inte detta, jag vill inte detta. VILL INTE. För jag tycker inte om så många känslor på en och samma gång, jag klarar inte det.

 

Jag vill bara flytta till "jätte-långt-här-i-från" staden. Men frågan är var ligger den?  Jag vill bara fly, för det är det jag är bäst på. Jag vill bara stänga in alla känslor i en låda och slänga iväg den långt, långt, LÅNGT BORT.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0