Herre gud

Alltså denna människa är psykiskt skadad, visst världen är liten, men bara för att den är liten behövder inte det betyda att man ska försöka leva in på andras liv, herre gud, människa. skaffa dig ett liv, jag lovar dig, du kommer ha så mycket roligare då. Tro mig, jag vet, för jag har ett eget liv. och att du bara orkar kommentera mina inlägg det är bara ett skämt haha, du är ett skämt. Och visst kalla du det förnekelse, jag bryr mig faktiskt inte,  för har du inte tillr'ckligt stake i dig så du kan  kolla mig i ögonen och säga allt detta så är dina ord inte värt ett skit, då är det som smutts under skon. sorry psyko.


Oj oj oj....it´s ominous....förnekande...det är det första ...men that´s you life....
Världen är väldigt liten...många ögon...but..it´s your petty life...
Go on...drink, fuck and have fun....don´t use your brain...it´s laborious...hahahaha...




Söndag idag haha och jag sitter på jobbet fast jag egentligen inte ska jobba ens hahahahaha, satte migoch jobbae och skulle kolla på mitt schema när jag hade rast, och det är då jag ser att jag är ledig idag haha, men  ska jobba till 12 idag, kollade med en ut av cheferna om det var oki.

Var på företagsfest i Fredags förresten, inga kommentarer på den kvällen hahaha, nej men jag hade trevligt,  jobbigt bara att vissa människor var lite för fulla, men om man bortser från detta hade jag iaf kul, stack till hlm senare på kvällen och deckade i pernillas säng, Vakna upp med världens värsta baksmälla på lördag morgon. Pernilla tvingar upp mig ur sängen för då ska vi  åka till Kristianstad och köpa någon jävla present till Ema, slutade med att  jag Pernilla och Hanna  (plockade upp hanna på syndens gator ) satte oss och käkade frukost/lunch på bagels och sen gick vi i 1 km/h eftersom Hanna går på kryckor haha och vi hittade ingen present till Ema.


Nej nu ska jag jobba vidare lite hade jag tänkt mig, see you later

Kommentarer
Postat av: forts..hahaha

Du tror attdu vet vem jag är då tar du fel på person..jag vet inte vem du är och du vet inte vem jag är...men jag har följt din blogg och sett dig på stan...Jag följer inte bara dig tjejen utan många andra tjejer som förnekar att de har problem...det är mitt jobb...

Men att försöka att övertala någon eller inse att den är illa på det går bara om man kan se det själv...och DU kan inte det ännu...kanske du finner det innan det är försent, kanske inte...

Jag har själv varit i din situation...och jag vet att du tror du är stark, tuff, coolt att supa, röka, knulla runt, leva livet...men fy fan när du vaknar upp...jag vet inte din bakgrund mer än det du skriver...och det är klart det har varit fel...och är fel...att klara sig själv..är det tufft?..jag ser bara en väldigt ensam tjej...visst att du har vänner och det ska du vara glad för...men snart mycket snart står du där själv...du snackar att du vet många som har ett vilt liv fast de har familj och barn, jag säger bara stackars barn...titta på dig själv...se längre fram än bara NU...den dagen du inser att du har problem den dagen har DU kommit långt...men just nu så är du så långt borta från den vägen...

Jag ska lämna dig ifred...tjejen...det finns dem som har kommit längre i sin tankegång än vad du har gjort och inser fakta, de vill jag hjälpa...men var rädd om dig...det är bara du som kan styra ditt eget liv i rätt rikting...om du är öppen...

2009-10-04 @ 13:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0