Längst in längts bort i hörnet, det är där jag sitter

Just det det är där jag sitter idag, på den  bästa platsen på hela jobbet.  Satt och läste gamla inlägg idag, herre gud, JAG SAKNAR!! och JAG HATAR!1 den tiden. Det är helt sjukt att man kan komma ihåg varenda känsla man hade i kroppen just det ögonblicket man skrev dessa inlägg. Det är helt sjukt vilka vänner jag haft. Det är helt sjukt hur mycket tid jag gjort av med på en och samma människa haha.

Och det mest sjuka är att Ema Hanna Pernilla Robin Oscar Malin Emma Amanda Matte Damir  har stått ut med mig under denna tiden och fortfarande gör det haha. Dessa människor är de underbaraste människorna på denna planet.

Nej nu hinne rjag inte skirva mer, måste ta lite samtal slutar ju om 15 minuter sen blir det att träffa Ema en runda, kanske kolla på film och bara umgås.

Håller förresten på att planera den 30, kommer bli sjukt kul ifall detta går som det nästan är planerat,  låter kankse lite konstigt men de som känner mig vet vad jag menar, Jag kan planera en massa men alltid i sista stunden ska jag  göra något annat haha, Det är därför jag gillar att göra saker direkt, det är bättre

Nej nu ska jag hjälpa en kund

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e bäst nik<3 och bangar du den 30 så är vår vänskap officiellt avslutad!!!hahaha

2009-10-14 @ 01:02:52
URL: http://hannusis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0