Lät du henne komma närmre?

Alltså denna låten är underbar, TACK Hanna. Sinnessjukt bra låt. SÅ mycket jag tänker på när jag hör denna låten.


Ska sova snart, skulle bara uppdatera lite i bloggen länge sedan nu.  Det är Lördag kväll och jag har nog suttit vid datorn i ca 5h, känns dom det iaf i ryggen, Idag var det jobb, i morgon är det jobb med, sen är jag ledig på måndag, sen jobb 3 dagar, sen ledig en, sen jobb 7 dagar, osv... haha Jepp jobb jobb och åter jobb, men jag ska inte jobba så mycket nästa månad, ska jobba som en normal människa, alltså 160 h i månaden och inte 180-190h i månaden. Jag och KArin har kommit överrens om att vi ska sköta oss, för vi ska fixa en sak, och det kommer bli så in i hevetes jävla underbar, (ursäkta språket) Bara det blir som vi vill. Men det löser sig nog.

nej nu ska jag sova hade jag tänkt, ska bara lyssna på låten en gång till sen är det tid för sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0