om du markerar system,om du markerar system,om du markerar system,om du markerar system,om du markerar system,om du markerar system,om du markerar system,om du markerar system......

om du markerar system.... gahhhhhh har sagtd enan emning till en kund nu i 15 minuter, herre gud, nej han får min skäl och da ta hjälp ut av en bekant/släkting/granne eller något för han kan jag verkligen inte hjälpa.... Han är ett hopplöst fall haha.

Slutar snart, om exakt 39 minuter, och då ska jag iväg och sola igen, jävla mög är det, kostar dubbelt så mycket denna veckan, men det är ändå billigt, förra veckan kostade det 20:- för 32 minuter nu kostar det 40:- för 32 minuter, men det är inte farligt det heller, vanliga fall kostar det 70-80:- för 32 minuter.  Måste bli brun innan sensation, den dagen jag har en vit klänning och är krit vit, nej du det funkar itne riktigt så, Jag ska bli n**er brun :) kommer bli jävla gött,  därför jag solar typ 1-2 gånger om dagen hahaha, men är man svensk/dansk så blir man inte så brun så  lätt tyvärr. Men det är på gång haha.

Nej nu ska jag jobba lite till,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0