Psyko varning

Alltså denna person som skriver detta är inte riktigt frisk, jag menar allvar. Om det är någon som borde söka hjälp så är det du och tyvärr inte jag. Jag vet att jag har problem med alkohol problem är inte ett ut av dessa. Om du nu har läst i min blogg som du säger att du gjort så borde du se att jag är inte ensam, bara för att jag vet att jag klarar mig själv betyder inte det at jag anser att ensam är starkast. För det vet alla är så inte är fallet. Om jag ska vara ärlig mot dig så skrämmer du skiten ut mig, inte för dina inlägg utan för att du "följer" mitt liv så pass mycket, du säger att du inte vet vem jag är men har sett mig på gatan osv. Om du inte vet vem jag är och inte känner mig så har du tyvärr ingen talan i mitt liv, Hade du varit min vän hade du vetat vad jag var för person, Jag skriver inte ut hela mitt liv i min blogg vissa saker har inte andra personen med att göra, vissa saker berätttar jag endast för ett få tal personer eftersom de är min vänner och jag litar på dessa människor. Och vågar du itne ens berätta vem du är så är detta endast pinsamt för din del, JAg har lärt mig att har man något att säga en perosn så ska man säga det face to face, inge genom ett anonymt inläggi någons blogg. Det 'r som sagt bara pinsamt, det betyder endast att du inte kan stå för dina egna åsikter. Och kan man inte stå för sina egna åsikter så är man en väldigt svag människa, och du som säger att du "hjälper" folk med ( som du uttalar det) "problem" borde i så fall vara lite starkade och våga stå för dina åsikter. Och när jag väl orkar så ska jag ta reda på vem du är, för du borde ju veta att alla ip-adresser går att spåra ;) och en sak till, jag är inte den personen som knullar runt, om du hade vetat vem jag var så hade du vetat detta med, och jag tycker itne dte är coolt att supa, jag gillar bara att ta ett glas med vänner på helgerna vilket 90% ut av svenska befolkningen gör. Och tro mig, jag är inte ensam och kommer aldrig bli ensam.  Men en sak har du rätt i, det är bara jag som styr mitt liv, och det ska jag säga dig att jag styr mitt liv i rätt riktning, mot framgång och hade du vetat vem jag var så hade du vetat detta med.....



Psyko kommentar
Du tror attdu vet vem jag är då tar du fel på person..jag vet inte vem du är och du vet inte vem jag är...men jag har följt din blogg och sett dig på stan...Jag följer inte bara dig tjejen utan många andra tjejer som förnekar att de har problem...det är mitt jobb...
Men att försöka att övertala någon eller inse att den är illa på det går bara om man kan se det själv...och DU kan inte det ännu...kanske du finner det innan det är försent, kanske inte...
Jag har själv varit i din situation...och jag vet att du tror du är stark, tuff, coolt att supa, röka, knulla runt, leva livet...men fy fan när du vaknar upp...jag vet inte din bakgrund mer än det du skriver...och det är klart det har varit fel...och är fel...att klara sig själv..är det tufft?..jag ser bara en väldigt ensam tjej...visst att du har vänner och det ska du vara glad för...men snart mycket snart står du där själv...du snackar att du vet många som har ett vilt liv fast de har familj och barn, jag säger bara stackars barn...titta på dig själv...se längre fram än bara NU...den dagen du inser att du har problem den dagen har DU kommit långt...men just nu så är du så långt borta från den vägen...
Jag ska lämna dig ifred...tjejen...det finns dem som har kommit längre i sin tankegång än vad du har gjort och inser fakta, de vill jag hjälpa...men var rädd om dig...det är bara du som kan styra ditt eget liv i rätt rikting...om du är öppen...

Kommentarer
Postat av: Chris

Du tjejen själv, som tycker det är spännande o leta upp folk på bloggar och dessutom på stan (jag tar det som att vi känner dig då hur annars yttrar man sig såhär mycket om en annan människa man "inte" känner). Du är skrämmande. Du jobbar med sånt här? Då borde du veta att en människa kan endast hjälpa sig OM det finns nånstans att hjälpa, om den människan själv vill eller hur?



Kalla inte Nikki för ignorant eller falsk eller nåt annat, hon är en väldigt nära vän till mig o jag känner henne väldigt bra o följer hennes LIV (inte blogg som dig) utan LIV dag för dag o TJEJEN NIKKI har otroligt mycket vett i huvudet,hon är 20år gammal, varför skulle hon inte leva sitt liv? Sen om hon vill göra det vilt, lugnt, sansat, galet, skitigt eller hur fan som helst, är inte ditt problem faktiskt.



Jag var precis som Nikki i hennes ålder o jag reste runt på topp av allt o hade skit skoj innan jag 5år senare har stadgat mig o fått mitt lilla "svensson liv" om man vill kalla det så..

Det låter som om du kanske är avundsjuk? :)



Men du kan ju alltid följa med Niks ut annars en kväll ;) hahaha, människor som dig får mig att skratta, du tror att du är guds frälsare o ska rädda små barn ifrån mörkret, ensamma barnet är kanske du? Som många på gymnasiet gjorde detsamma, "mobbade" andra eller spelade mammorna för dem trodde dem var mognare o bättre? Nej du.. låt alla leva sitt eget liv, precis som du själv gör eller hur?



OCH för den delen, om JAG ser att Nikki skadar sig själv AKA tjejen alltså, så är JAG där o "räddar" henne så oroa dig icke min vän, hon har en äldre o vettig bakom sig :)



Men tack för din omtanke! "Omtanke".

2009-10-04 @ 19:21:33
Postat av: HAha

HERREGUD, patetiska allihop

2009-11-02 @ 19:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0