Skammens gata

Sitter på jobb nu, jobbar satan, tar en liten paus just nu.

Helgen är över min Lediga tid är borta, nu är man bara ledig 1 dag ut av 12 haha,  jävla najs, not, men vad fan ska man göra, pengar är ju trots allt pengar och vem behöver inte pengar. Efter dessa 12 dagar är jag ju ledig 2 dagar och sen är det jobb igen 6 dagar och sen är man ledig 3 hela dagar för då drar jag till Sensation :)

Men som sagt helgen är över nu typ, Fredags firade vi Ema som fyllde 19, grattis till henne. Lördags morgon pratar vi inte om, sen kollade jag på fotboll igår kväll - Danmark vann :) gött. Fast det var faktiskt lite synd med för nu kommer inte sverige få spela Vm nästa år.  Men det är sånt som händer.  Idag  är det jobb 9-18 sen vet jag inte vad som händer, börjar ju inte för än 12 i morrn så ska se om jag kan hitta på något. Får se som sagt vad som händer.

Nej nu orkar jag inte skriva mer, har mycket att säga men  har varken ork eller lust att skriva allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0