The day we met was like a hit an run An I still taste it on my tongue The sky was burning up like fireworks The sky was burning up like fireworks

I used to be love drunk
But now I’m hungover
I’ll love you forever
Forever is over
We used to kiss all night
Now it’s just a bar fight
So don’t call me crying
Say hello to goodbye

Har inte lyssnat på låten men texten är sjukt fet haha, (Hanna lyssna på låten och medela mig om den är värd att lyssna på)

 slutar om ca 2 timmar, ska snart  ha rast, vet inte riktigt när jag ska ta den bara, vill ta den nu men då måste jag jobba 2 h i rad sen, om jag väntar  15 min så behöver jag bara jobba 1h 45 minuter sen och det känns mer lockande, fattar inte vad det är med mig, jag orkar verkligen inte jobba längre,  men ändå så lägger jag in fler och flre dagar jag ska jobba, jag menar vilken normal människa är ledig 2 av 20 dagar?? inte en jävel, eller jo förresten JAG. Jag lägger in tider fast jag inte vill jobba. Snart kommer jag gå in i väggen eller nått, om jag inte redan gjort det. Det är kanske det jag gjort, jag vet inte hur det ska kännas när man gått in i väggen, ska man vara trött, inte ha lust till något, vara trött på alla, och avsky sitt jobb.  för i så fall har jag gått in i väggen det är en sak som är säker.

Nej nu ska jag väl hjälp ännu en kund.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0