20.19

Ja nu sitter jag här igen, har inte uppdaterat på länge och om jag ska vara ärlig har jag varken haft tid eller ork att göra det. Har hänt en hel del saker, fest,vänner,fika,jobb,bio, ja you name it..

Men just nu sitter jag ocg pratar med en kund, har bett han göra lite olika saker så nu har jag lite tid  att skriva här.

Berättade innan har jag för mig att jag skulle ha semester 28sep-4 okt, det blir tyvärr inte av tror jag,  eller ja jag tog en liten mini semester 1okt-4okt, tycker jag förtjänar det och den ska lyxas till lite, ska umgås med min mamma som jag inte träffat på riktigt länge om man inte räknar med den dagen jag var hemma nyligen, men tycker inte riktigt det räknas.

Som ni märker eftersom jag inte uppdaterar så mycket just nu, jobbar jag en hel del just nu var helg jobbar jag och näst in till var kväll, men vad gör man inte för att tjäna ihop lite extra pengar endast för att kunna göra det där lilla extra. För det är just det jag gillar, att göra det där lilla exta, jag vill ha extra roligt, jag vill engagera mig extra mycket, jag vill kämpa extra mycket, ja extra är min grej helt enkelt.


Nej nu får jag fortsätta jobba nu har kunden kommit tillbaka, får väl prata med honom de resterande 30 minuterna, sedan bär det av till mc, är sjukt sugen på deras minimorötter. Får slänga iväg ett sms till bernice och fråga ifall hon och maria ska med och kolla om pidde med ska med.


Nöjd nu Lasse ;) haha




 För övrigt vill jag bara säga att jag längtar tillbaka till Bulgarien,det var min typ av livsstil där. Fest & sex haha, nej skämt o sido, men jag saknar den veckan sjukt kul hade jag.




Kommentarer
Postat av: Lasse

Nu är jag nöjd! Fan du lever ju the "lifestyle of the rich and famous" ;)

2009-09-02 @ 20:47:00
Postat av: Lasse

Förutom allt jobb då ;)

2009-09-02 @ 21:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0