23 september

ja nu är det 2 dagar kvar tills  man fått sin lön och jag längtar, just nu har jag allt som allt 23:- på mitt konto, inte sälrskillt mycket precis och jag klarar mig inte långt på det haha, Tur jag har ciss så jag klarar mig iaf.

Eftersom jag får lönen på Fredag blir det att beställa biljetterna till sensation den dagen med, Ska även till nova med Maria, Hanna och Hannas vän :) ska bli trevligt, måste leta upp något vitt jag kan ha på mig har inte ett enda vitt plagg som är fint som jag kan ha på mig just nu. Sen måste jag köpa en luftmadrass med till våra besäkare som vi har 30/10-1/11 dom måste ju sova på nått och snäll som jag är så kan jag inte låte dom sova på golvet precis.

På fredag blir det även att dra ut med tjejerna äta middag eller ta några glas vin eller kanske båda, men vet aldrig. Kommer bli trevligt. Ja som ni märker längtar jag till fredag haha men nu är det bara onsdag och nu måste jag jobba igen.. Inte så kul men vad gör man inte för att kunna leva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0